راهنمای خرید از فروشگاه اینترنتی مهر کالا:

 

انتخاب محصول: در مرحله نخست شما بایستی محصول یا محصولات مورد نظر خود را با زدن دکمه افزودن به سبد خرید انتخاب نمائید. توجه فرمائید که برخی از محصولات دارای رنگبندی می باشند که بایستی ابتدا رنگ مورد نظر را در صفحه محصول انتخاب و سپس دکمه افزودن به سبد خرید را بزنید.

رفتن به صفحه سبد خرید: در مرحله دوم شما بایستی به صفحه سبد خرید که دکمه میانبر آن در پایین صفحه قابل مشاهده هست بروید. در این صفحه مواردی همچون نام محصول انتخابی، تعداد، قیمت محصول و… قابل مشاهده می باشد. قابل ذکر است هزینه ارسال پس از انتخاب استان و شهر مقصد در قسمت تسویه حساب، رویت می شود. در نهایت با زدن دکمه ادامه جهت ثبت آدرس به صفحه تسویه حساب بروید.

رفتن به صفحه تسویه حساب: پس از زدن دکمه ادامه جهت ثبت آدرس، وارد صفحه تسویه حساب می شوید. در این صفحه اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، استان، شهر، آدرس پستی کامل، کدپستی ۱۰ رقمی، شماره تلفن همراه، ایمیل (اختیاری) را بایستی تکمیل کنید. تا زمانی که استان و شهر خودتان را انتخاب نکرده اید هزینه ارسال قابل رویت نمی باشد و پس از انتخاب استان و شهر خودتان، هزینه ارسال قابل رویت می شود. فروشگاه اینترنتی مهر کالا دارای ۲ درگاه بانکی پاسارگاد و ملت می باشد که کلیه کارت های عضو شتاب قادر به استفاده از این ۲ درگاه می باشند. شما بایستی یکی از این ۲ درگاه را بسته به تمایل خود انتخاب کنید. در قسمت بعد تیک توافق با قوانین و مقررات را فعال کرده و در نهایت دکمه پرداخت و ثبت سفارش را بزنید. شما با زدن این دکمه به درگاه انتخابی خود متصل شده و وارد صفحه پرداخت بانک می شوید. پس از پرداخت هزینه و زدن دکمه تکمیل فرایند خرید به وبسایت فروشگاه اینترنتی مهر کالا بازگشته و اطلاعات فاکتور خود را دریافت می کنید. به شماره موبایلی که در صفحه تسویه حساب درج کرده اید، یک پیامک تائید خرید ارسال می شود. در صورت نیاز جهت بررسی آدرس و هماهنگی های بیشتر امکان تماس تلفنی با شما وجود دارد. لذا خواهشمند است شماره موبایل ثبت شده در قسمت تسویه حساب، شماره فعال و پاسخگو باشد.

بسته بندی و ارسال: کلیه سفارشات ثبت شده تا ساعت ۱۲ در همان روز کاری بسته بندی و تحویل اداره پست می شوند. الباقی سفارشات ثبت شده بعد از ساعت ۱۲ در روز بعد تحویل اداره پست می شود. مدت زمان تحویل کالا در استان تهران و مراکز استان ها ۱ الی ۲ روز کاری پس از تحویل مرسوله به اداره پست و در سایر شهرها ۲ الی ۳ روز کاری پس از تحویل مرسوله به اداره پست می باشد. پس از تحویل کالا به اداره پست، بارکد ۲۴ رقمی بسته پستی تا انتهای روز به شماره موبایل درج شده در قسمت تسویه حساب، پیامک خواهد شد. با استفاده از این بارکد شما قادر به پیگیری مرسوله خود در وب سایت شرکت ملی پست { قسمت رهگیری مرسوله پستی } هستید.

 

 

پاسخ به سوالات متداول:

 

ارسال مرسولات از چه طریق و در چه ساعاتی انجام می گیرد؟

ارسال کلیه مرسولات در این فروشگاه توسط شرکت ملی پست ایران (پست سفارشی) و در ساعات اداری صورت می گیرد. لذا مشتری موظف است آدرسی را ثبت نماید که در ساعات اداری، خود یا نماینده او در آن آدرس حضور داشته باشد.

مدت زمان ارسال کالا چقدر می باشد؟

مدت زمان تحویل کالا در استان تهران و مراکز استان ها ۱ الی ۲ روز کاری پس از تحویل مرسوله به اداره پست و در سایر شهرها ۲ الی ۳ روز کاری پس از تحویل مرسوله به اداره پست می باشد. کلیه سفارشات ثبت شده تا قبل از ساعت ۱۲ در همان روز کاری تحویل اداره پست می گردد و الباقی سفارشات ثبت شده بعد از این ساعت در روز کاری بعد تحویل اداره پست می شود.

هزینه ارسال کالا چقدر است؟

هزینه ارسال بر اساس وزن مرسوله و استان و شهر انتخابی در صفحه تسویه حساب محاسبه می شود. همچنین خرید بالای ۱۳۰ هزار تومان شامل هزینه ارسال رایگان می باشد.

چرا هزینه ارسال در سبد خرید نمایش داده نمی شود؟

هزینه ارسال در صفحه تسویه حساب بعد از انتخاب استان و شهر مقصد نمایش داده می شود.

آیا قیمت ها و موجودی محصولات سایت بروز است؟

بله. قیمت ها و موجودی محصولات سایت بروز است و همه روزه توسط مدیریت سایت کنترل و بررسی می شود. همچنین جهت سهولت در خرید مشتریان، محصولات ناموجود به صورت اتوماتیک از سایت حذف می شوند و فقط محصولات موجود در انبار قابل رویت هستند.

پرداخت هزینه کالا به چه صورت است؟

پرداخت هزینه کالا در فروشگاه مهر کالا به صورت آنلاین و از طریق یکی از  ۲ درگاه بانک پاسارگاد و ملت به انتخاب مشتری انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه کارت های عضو شتاب قادر به خرید از این ۲ درگاه می باشند.

آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

خیر. خرید از فروشگاه اینترنتی مهر کالا فقط از طریق وب سایت امکان پذیر است.

آیا سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی و سایر مجوزها است؟

بله. در صفحه اول سایت، نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت قابل مشاهده می باشد.

چگونه می توانم بسته خود را رهگیری نمایم؟

از صفحه پیگیری سایت مهر کالا و با وارد کردن شماره فاکتور و ایمیل ثبت شده در صفحه تسویه حساب، شما قادر به رهگیری مرسوله خود هستید. همچنین شما می توانید با مراجعه به قسمت رهگیری مرسولات پستی وب سایت شرکت ملی پست و وارد کردن بارکد ۲۴ رقمی که پس از تحویل مرسوله به اداره پست برای شما پیامک شده است، مرسوله خود را رهگیری نمائید.

در صورت خرابی یا شکستگی کالای دریافتی چگونه عمل کنم؟

کلیه کالاها قبل از ارسال مورد بازبینی کامل قرار گرفته و نهایت دقت در بسته بندی صورت می گیرد. در صورت شکستگی یا خرابی کالای دریافتی، مشتری موظف است مراتب را طی ۲۴ ساعت پس از تحویل کالا به فروشگاه اعلام نماید. جهت رسیدگی به کلیه امور مشتریان انواع راههای ارتباطی در نظر گرفته شده است که از طریق صفحه ارتباط با ما قابل دسترس می باشد.