استراتژی مدیریت فروشگاه اینترنتی مهر کالا، خلق بیشترین مزیت برای مشتریان و تامین رضایت حداکثری آنها بوده است. زیرا مدیریت، موفقیت خود را در گرو رضایت مشتریان دانسته و رضایت مشتریان تنها برگ برنده خواهد بود.

 

اهداف و چشم اندازها:

  • عرضه محصولات با بهترین کیفیت
  • عرضه محصولات با کمترین قیمت و کمترین سود حاصل
  • ارسال محصولات به تمام نقاط کشور در کوتاهترین زمان
  • سیستم هوشمند پیگیری سفارشات و پاسخگویی
  • ایجاد فروشگاهی با قابلیت خرید برای هر قشر با هر توان مالی
  • قیمت مناسب و رقابتی
  • پشتیبانی و پاسخگویی مستمر
  • کاهش ترافیک و تراکم بازار
  • حذف محدودیت زمان و مکان در خرید

 

جهت رسیدگی به کلیه امور مشتریان از جمله ثبت سفارشات، پیگیری سفارشات، پاسخ به سوالات، دریافت نظرات و پیشنهادات و انتقادات، انواع راههای ارتباطی از جمله تلفن، ایمیل، پیامک، پیام رسان تلگرام، پیام راسان واتس اپ، فرم ثبت نظرات و پیشنهادات و انتقادات در نظر گرفته شده است که از طریق صفحه ارتباط با ما قابل دسترس می باشد.