پاسخ به سوالات متداول:
ارسال مرسولات از چه طریق و در چه ساعاتی انجام می گیرد؟
ارسال کلیه مرسولات در این فروشگاه توسط شرکت ملی پست ایران (پست پیشتاز) و در ساعات اداری صورت می گیرد. لذا مشتری موظف است آدرسی را ثبت نماید که در ساعات اداری، خود یا نماینده او در آن آدرس حضور داشته باشد.
هزینه و مدت زمان ارسال کالا چقدر می باشد؟
هزینه ارسال ثابت بوده و در استان تهران 30 هزار تومان و در سایر استان ها 35 هزار تومان می باشد. تاریخ ارسال کالا به اداره پست و مدت زمان تحویل کالا از اداره پست به مشتری پس از انتخاب استان و شهر در صفحه تسویه حساب نمایان می شود.
آیا قیمت ها و موجودی محصولات سایت بروز است؟
بله. قیمت ها و موجودی محصولات سایت بروز است و همه روزه توسط مدیریت سایت کنترل و بررسی می شود.
پرداخت هزینه کالا به چه صورت است؟
پرداخت هزینه کالا در فروشگاه مهر کالا به صورت آنلاین و از طریق درگاه امن نکست پی انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه کارت های عضو شتاب قادر به خرید از این درگاه می باشند.
آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟
خیر. خرید از فروشگاه اینترنتی مهر کالا فقط از طریق وب سایت امکان پذیر است.
آیا سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی و سایر مجوزها است؟
بله. در قسمت پایین سایت، نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت قابل مشاهده می باشد.
چگونه می توانم بسته خود را رهگیری نمایم؟
از صفحه پیگیری خرید سایت مهر کالا و با وارد کردن شماره فاکتور و ایمیل ثبت شده در صفحه تسویه حساب، شما قادر به رهگیری مرسوله خود هستید. همچنین شما می توانید با مراجعه به قسمت رهگیری مرسولات پستی وب سایت شرکت ملی پست و وارد کردن بارکد ۲۴ رقمی که پس از تحویل مرسوله به اداره پست برای شما پیامک شده است، مرسوله خود را رهگیری نمائید.
در صورت خرابی یا شکستگی کالای دریافتی چگونه عمل کنم؟
کلیه کالاها قبل از ارسال مورد بازبینی کامل قرار گرفته و نهایت دقت در بسته بندی صورت می گیرد. در صورت شکستگی یا خرابی کالای دریافتی، مشتری موظف است مراتب را طی ۲۴ ساعت پس از تحویل کالا به فروشگاه اعلام نماید. جهت رسیدگی به کلیه امور مشتریان انواع راههای ارتباطی در نظر گرفته شده است که از طریق صفحه ارتباط با ما قابل دسترس می باشد.
همچنین در صورت نیاز می توانید صفحات قوانین و مقررات و راهنمای خرید را مطالعه نمائید.